dimecres, 1 d’octubre del 2008

Novetats

L'hora de trobada serà les 20:00 a l'Institut.
La foto de grup la farem a les 20:30
El preu de tot plegat serà de 50 € que haureu d'ingressar al compte de La Caixa 2100-3603-74-2100584622 abans del dia 22 d'octubre i si pot ser enviar un missatge de confirmació a laseucou1983@gmail.com. En el cas que fem salat, passarem la plateta tot sopant.
Per cert, busquem un discjockey entre nosaltres per posar música de l'època la nit de marres. Qui s'anima?????
Per aquells interessats en aportar idees, ens trobem al Mos el dimecres dia 8 a les 16:00

3 comentaris:

Conxita Julià Simon ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Anònim ha dit...

Ei Conxita, me n'alegro que t'ho hagis combinat per poder venir a sopar. Serà un dia, com diu el Jesús Garcia, per posar noms a les cares. A veure si us animeu !!!!!!!!!

Anònim ha dit...

Aquesta vegada no puc anar, pero agraexo molt que em truquésiu. El treball y un curs em tenen pres. Siento no poder continuar en catalá son ya 18 años en Galicia. Los que me conocen saben que sigo visitando La Seu ya que tengo toda mi familia por lo que os emplazo a tomar unas birras cuando querais (per Nadal). Mi tlf. es 615247328 por si alguien viene por tierras galaicas (Vigo)
La foto del festival me trajo buenos recuerdos ¿alguien tiene foto de la actuación de Rafael o de Romina y Albano? .Aquel Rafael y Albano era yo. ¿Cuaal es el nombre de la chica que hacia de Romina? veo su cara pero no su nombre. Una vez más saludos para todos y vesos para todas.