dimecres, 8 d’octubre del 2008

FOTOS DE L'ÈPOCA

Algú s'hi reconeix?




4 comentaris:

Anònim ha dit...

:-))hi tant que si!! jo estic darrera, mare meva, cabells curts i mig xicotot!!! :-)) jo també la tenia aquesta foto, me n'enrecordo, pero tot això s'ha quedat a casa meva a Adrall, aquì , a Italia, no tinc fotos d'aquella època, per desgracia fins a Nadal no tornaré a casa de la meva mare. Però si aquest blob continua, les escaneritzaré i ja us en enviaré. petons. natalia

Conxita Julià Simon ha dit...

jajaja, Natàlia tu encar has quedat super bé, que algunes ni això... petons des de Palma...

Anònim ha dit...

Quina nostalgia al mirar aquestes fotos.... Els records d'aquells anys em venen a la memòria i em fan despertar uns sentiments i uns moments realment inolvidables i es que ens ho varem passar tan i tan bé... espero que hi poguem ser tots per recordar-ho

Anònim ha dit...

Si que sóc la de la fotografia. Recordo el moment, però no el vestit que portava. A part de la de la torre on esteu darrera nostre; una mica més tenim problemes a la sala dels miralls a Versailles on tinc una fotografia sóla. (qui horecorda?)